Klantenservice

Bestellen
Betalen
Verzenden en Bezorgen
Retourneren
Garantie en defecten
Assortiment en voorraad
Privacy beleid
Mijn Account
Contact en openingstijden

Bestellen

  • Hoe kan ik zien of mijn bestelling is gelukt?
    Zodra je een bestelling hebt geplaatst, verschijnt er een melding dat de bestelling is gelukt en ontvang je direct een bevestiging per e-mail.
  • Waar kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
    Na het bevestigen van de bestelling, ontvang je direct een orderbevestiging per e-mail. Hierin vind je het overzicht van de bestelling en jouw persoonlijke gegevens. Zodra wij de bestelling versturen, ontvang je een verzendbevestiging met de track & trace code van PostNL pakketservice. Met deze code kun je op de website van PostNL het verzendtraject van de bestelling volgen.
  • Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
    Neem contact op met de klantenservice om een bestelling te wijzigen of te annuleren.
  • Ik kan mijn adres niet invullen tijdens het bestelproces. Wat nu?
    Klik op de knop zoek adres waarna een nieuw venster verschijnt waarin postcode en huisnummer ingevuld kunnen worden. Het systeem zoekt het adres en de woonplaats op.
  • Ik kan het product wat ik wil bestellen niet vinden. Wat nu?
    Wanneer je een product niet kan vinden op onze site, is deze niet meer leverbaar of tijdelijk uitverkocht. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice zodat zij kunnen nakijken of het product nog besteld kan worden of voor een alternatief.
  • Kan ik een product op internet bestellen en afhalen in één van de winkels?
    Het is mogelijk een product te bestellen op internet en deze af te halen in onze winkel in Hoevelaken. Als je een bestelling doet in onze webshop, dan kun je er bij verzend opties voor kiezen om het product af te halen in onze winkel. Zodra het product klaarligt zul je een email ontvangen en kun je het product afhalen. Neem wel een geldig legitimatie bewijs en de ontvangen mail mee.
  • Kan ik als niet Nederlandse klant ook online bestellen?
    Wij bezorgen helaas niet buiten Nederland. Uiteraard kunt u wel onze winkel bezoeken om het product aan te schaffen.

Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden zijn er?
    Je kan kiezen voor betaling via iDEAL indien je toegang hebt tot internetbankieren bij ABN AMRO, Rabobank, ING, SNS bank, Fortis, ASN Bank, Friesland Bank of de Triodos bank. Daarnaast kan je kiezen voor betaling met creditcard. Wij accepteren VISA en Mastercard.
  • Zijn er kosten verbonden aan de betaalmogelijkheden?
    Aan de betaalmogelijkheden iDEAL en creditcard zijn geen kosten verbonden.
  • Ik krijg een foutmelding tijdens het betaalproces. Wat nu?
    Controleer of alle gegevens juist zijn ingevuld. Indien de foutmelding zich nogmaals voordoet, neem dan contact op met onze klantenservice.

Verzenden en Bezorgen

Trommels & Deksels werkt samen met PostNL , GLS, DHL, en DPD pakketservice voor de verzending van de bestellingen. PostNL en DPD zijn marktleider in pakkettendistributie binnen de Benelux. Voor afwijkende formaten werken we met GLS of DHL Logistiek of met onze eigen bezorgdienst.

CLICK & COLLECT
Plaats je bestelling op onze website en haal je bestelling eenvoudig op onze winkel. Je combineert de zekerheid en het gemak van online bestellen met de voordelen van onze winkel. Je krijgt automatisch bericht per e-mail, telefoon of sms als je bestelling klaar ligt. Als het product dat je hebt besteld op voorraad is in de winkel kan je het dezelfde dag nog ophalen. Je kan online afrekenen, maar je kan er ook voor kiezen om je bestelling te betalen in de winkel. Je kan in onze winkel betalen met contant geld, bankpas en creditcard. In de winkel is het ook mogelijk om gespreide betaling aan te vragen.

LEVERTIJDEN
Dat hangt zeer sterk van de bestelde artikelen af, maar meer dan 70% van onze bestellingen worden nog dezelfde dag verwerkt en binnen 24 uur verzonden.

Waarschijnlijk kunt u het zich voorstellen, dat er iets tussen kan komen en dat we de vermelde levertijden vaak niet kunnen halen. Zo laten ons ook vaak leveranciers in de steek of andere klanten kunnen bijvoorbeeld u het laatste stuk voor de neus wegkapen enzovoorts. De inkoop van Trommels & Deksels zal zich echter steeds voor u inzetten om u zo snel mogelijk de bestelde apparatuur te kunnen leveren. Als u de producten zeer dringend nodig hebt, neem dan contact op met ons voor eventueel een alternatief product.

ZENDING VOLGEN
Je ontvangt van ons per e-mail een trackingcode zodra je bestelling bij ons de deur uit is. Je kan dan binnen 24 uur de status van je zending online volgen via de website van de vervoerder.

BEZORGING
De vervoerders kiezen hun eigen schema voor de bezorging. Houd er rekening mee dat je op het afleveradres op werkdagen van 9.00 tot en met 17.00 uur aanwezig moet zijn om de zending in ontvangst te nemen. Je bent altijd zelf verantwoordelijk voor de wijze waarop de zending op het afleveradres in ontvangst wordt genomen.

NIET THUIS?
Indien de vervoerder langskomt terwijl er niemand aanwezig is, dan doet hij een kaart in de bus met daarop de contactgegevens voor een nieuwe afspraak. Indien je niet reageert, dan bieden zij de zending de eerstvolgende werkdag opnieuw aan. Als er dan niemand aanwezig is, blijft de zending een week in het depot liggen. Is er na een week nog geen contact opgenomen om een afspraak te maken, dan komt de zending retour naar ons magazijn.

TEKENEN VOOR ONTVANGST
Voor je eigen bescherming verwachten wij je persoonlijke handtekening bij het accepteren van de zending, zowel bij zakelijke- als privé-adressen. Indien je niet in staat bent om zelf te tekenen voor ontvangst van de order, kunnen wij de levering niet garanderen. Je bent zelf verantwoordelijk voor derden die voor ontvangst tekenen op het door jou opgegeven afleveradres. Indien de verpakking beschadigingen vertoont, kan je bij het tekenen voor ontvangst een melding maken van schade. Doe je dit niet, dan kunnen wij bij constatering van beschadigde goederen na levering de goederen niet meer retour nemen.

DUURZAAM ONDERNEMEN
Wij hergebruiken bijna alle verpakkingsmaterialen. Het is mogelijk dat jouw zending verpakt is in een kartonnen doos van een ander merk of product dan wel in een reeds gebruikte doos of verpakking. Onbruikbaar oud papier en karton wordt 100% gerecycled.

Retourneren

RETOURPROCEDURE

Je kan om diverse redenen besluiten (een deel van) je bestelling retour te zenden. Lees zorgvuldig deze pagina door om misverstanden en vertragingen te voorkomen.

Autorisatienummer

Retourzendingen zonder autorisatienummer kunnen helaas niet in behandeling worden genomen. Vraag in alle gevallen eerst het autorisatienummeraan. Als jouw retouraanvraag is goedgekeurd, ontvang je per e-mail een autorisatienummer. Noteer dit nummer duidelijk op de verpakking, zodat jouw pakket correct geïdentificeerd kan worden bij binnenkomst in ons magazijn.

Retourzending

In alle gevallen dien je de retourzending voldoende gefrankeerd naar ons op te sturen. Ongefrankeerde pakketten of onder rembours opgestuurde pakketten worden niet door ons geaccepteerd. Trommels & Deksels vergoedt in sommige gevallen de verzendkosten. Het is ook mogelijk om een product terug te brengen naar de winkel.

Trommels & Deksels
T.a.v. Afdeling retouren
Hogebrinkerweg 1
3871MK Hoevelaken

Garantie en defecten

  • Wat is de garantietermijn?
    Op alle aankopen bij Trommels & Deksels geldt een garantietermijn van ten minste één jaar met uitzondering van sommige producten, zoals occasions. Deze garantieregeling geldt onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van wettelijke bepalingen.
  • Welke producten zijn uitgesloten van garantie?
    – Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik of nalatig onderhoud;
    – Schade als gevolg van het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing;
    – Vocht- of waterschade;
    – Schade bij gebruiksartikelen, zoals lampen (maatbouw), flightcases, software, dvd`s, cd`s, softwarepakketten en kabels;
  • Ik begrijp de bediening van het product of de handleiding niet. Wat nu?
    Probeer eerst te zoeken op het internet naar een antwoord op de vraag. Vaak ben je niet de eerste die een bepaald probleem met een product hebt en is de oplossing eenvoudig te vinden op het internet met behulp van zoekmachines zoals Google. Zo heb je doorgaans sneller een antwoord op je vraag. Uiteraard kan je voor deze vragen ook contact opnemen met onze winkels of de klantenservice.

Assortiment en voorraad

  • Hoe kan ik een product zoeken in de webshop?
    Via de duidelijke menustructuur en de uitgebreide zoekfunctie vind je snel en gemakkelijk het product dat je zoekt.
  • Ik kan het product wat ik wil bestellen niet vinden. Wat nu?
    Indien je een gewenst product niet in onze webshop kunt vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Hoe kan ik zien of het product op voorraad is?
    Bij elk product staat de actuele voorraadstatus weergegeven.
    De winkel van Trommels & Deksels heeft een eigen (showroom)voorraad. Deze voorraad is bij elk product te raadplegen, zodat duidelijk is waar het gewenste product te zien, te beluisteren en uit te proberen is.
  • Zijn alle prijzen in de webshop inclusief BTW?
    De nieuwprijzen op trommelsendeksels.nl zijn inclusief BTW. De occasion prijzen op trommelsendeksels.nl zijn exclusief BTW tenzij anders vermeld.

Privacybeleid Trommels & Deksels

Wij zijn er van bewust dat u vertrouwen stelt in ons. Wij zien het dan ook als onze verantwoordelijkheid om uw privacy te beschermen. Op deze pagina laten we u weten welke gegevens we verzamelen als u onze website gebruikt, waarom we deze gegevens verzamelen en hoe we hiermee uw gebruikservaring verbeteren. Zo snapt u precies hoe wij werken.

Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van Trommels & Deksels. U dient zich ervan bewust te zijn dat Trommels & Deksels niet verantwoordelijk is voor het privacybeleid van andere sites en bronnen. Door gebruik te maken van deze website geeft u aan het privacy beleid te accepteren.

Trommels & Deksels respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.

Ons gebruik van verzamelde gegevens

Gebruik van onze diensten

Wanneer u zich aanmeldt voor een van onze diensten vragen we u om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om de dienst uit te kunnen voeren. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Trommels & Deksels of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Communicatie

Wanneer u e-mail of andere berichten naar ons verzendt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. Soms vragen wij u naar uw persoonlijke gegevens die voor de desbetreffende situatie relevant zijn. Dit maakt het mogelijk uw vragen te verwerken en uw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen op eigen beveiligde servers van Trommels & Deksels of die van een derde partij. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.

Cookies

Wij verzamelen gegevens voor onderzoek om zo een beter inzicht te krijgen in onze klanten, zodat wij onze diensten hierop kunnen afstemmen.

Deze website maakt gebruik van “cookies” (tekstbestandjes die op uw computer worden geplaatst) om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door het cookie gegenereerde informatie over uw gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van Trommels & Deksels of die van een derde partij. Wij gebruiken deze informatie om bij te houden hoe u de website gebruikt, om rapporten over de website-activiteit op te stellen en andere diensten aan te bieden met betrekking tot website-activiteit en internetgebruik.

Doeleinden

We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacybeleid tenzij we van tevoren uw toestemming hiervoor hebben verkregen.

Derden

De informatie wordt niet met derden gedeeld. Onze werknemers zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Veranderingen

Deze privacyverklaring is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site, kunnen leiden tot wijzigingen in deze privacyverklaring. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze privacyverklaring te raadplegen.

Keuzes voor persoonsgegevens

Wij bieden alle bezoekers de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op moment aan ons is verstrekt.

Aanpassen/uitschrijven dienst nieuwsbrief

Onderaan iedere mailing vindt u de mogelijkheid om uw gegevens aan te passen of om u af te melden.

Aanpassen/uitschrijven communicatie

Als u uw gegevens aan wilt passen of uzelf uit onze bestanden wilt laten halen, kunt u contact met ons op nemen. Zie onderstaande contactgegevens.

Cookies uitzetten

De meeste browsers zijn standaard ingesteld om cookies te accepteren, maar u kunt uw browser opnieuw instellen om alle cookies te weigeren of om aan te geven wanneer een cookie wordt verzonden. Het is echter mogelijk dat sommige functies en –services, op onze en andere websites, niet correct functioneren als cookies zijn uitgeschakeld in uw browser.

Vragen en feedback

We controleren regelmatig of we aan dit privacybeleid voldoen. Als u vragen heeft over dit privacybeleid, kunt u contact met ons opnemen:

Trommels & Deksels
Hogebrinkerweg 1
+31 (0) 645 566565
info@trommelsendeksels.nl

 

Mijn Account

  • Hoe maak ik een account aan?
    Ga naar registreren om een account op trommelsendeksels.nl aan te maken. Na het invullen van de gegevens is het mogelijk een bestelling te plaatsen.
  • Waar kan ik mijn gegevens bekijken en wijzigen?
    Onder profiel staat de optie mijn gegevens waarin je de ingevulde gegevens kan bekijken en wijzigen.
  • Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
    Ga naar inloggen en gebruik de functie wachtwoord vergeten om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Na het invullen van je e-mailadres, ontvang je binnen enkele minuten een bericht met een nieuw wachtwoord.
  • Ik heb problemen met inloggen. Wat nu?
    Controleer of alle gegevens juist zijn ingevuld. Let op hoofd- en kleine letters. Indien het probleem zich nog steeds voordoet, neem dan contact op met onze klantenservice.

Contact en openingstijden

Trommels & Deksels
Hogebrinkerweg 1
3871 KM Hoevelaken

Email algemeen: info@trommelsendeksels.nl
Email klantenservice: klantenservice@trommels

Telefoon: +31 (0) 645 566565

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
Onze klantenservice staat graag voor je klaar om al jouw vragen te beantwoorden en je te helpen en ondersteunen bij eventuele problemen of klachten. Stuur een mail naar klantenservice@trommelsendeksels.nl. De klantenservice is telefonisch bereikbaar op telefoonnummer +31 (0) 645 566565 op de volgende tijden:

Maandag t/m Donderdag:  10.00-12:00 / 13:00-18.00
Vrijdag: 10.00-12:00 / 13:00 – 18:00
Vrijdagavond: 19:00-21:00 (koopavond)
Zaterdag: 10.00-17.00

Op koopzondagen is de klantenservice niet geopend.